U bevindt zich hier:  » Over QVSelect

Bezig met vernieuwen..

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik me registreren?
Als u voor de eerste maal een bestelling plaatst, komt u automatisch in het scherm \'Klantgegevens\' terecht, waar u uw persoonlijke gegevens in kunt vullen om uzelf te registreren. U ontvangt per e-mail een bevestiging dat uw account is aangemaakt. Onder de knop \'Over QV Select\' kunt u zich aanmelden voor de nieuwsbrief.

Hoe kan ik bestellen?
Als u een wijn wilt bestellen, drukt u op het groene icoontje rechts naast de prijs van de wijn. U komt dan in het scherm \'Winkelwagen\' terecht. In dit scherm vindt u een overzicht van de wijnen die u in uw winkelwagen heeft geplaatst. Wilt u nog meer wijnen toevoegen aan uw winkelwagen? Klik dan op de knop \'Verder winkelen\'. Bent u klaar met winkelen? Door te klikken op \'Ga verder met bestellen\' wordt u stapsgewijs naar het betalen en afronden van uw bestelling geleid.
 
Hoe zie ik wat mijn bestelling kost?
In het scherm ‘Winkelwagen’ ziet u het totale bedrag van uw wijnbestelling rechts onderin uw scherm vermeld als ‘subtotaal’.
 
Hoeveel kost het bezorgen?
Elke bestelling kunt u kosteloos afhalen bij een QV Select restaurateur naar keuze.
Voor bestellingen die op een adres worden afgeleverd is dit kosteloos voor bestellingen van boven de € 100. Voor een bestelling kleiner dan € 100,00 wordt een transportkostenbijdrage van € 15,00 berekend.
 
Wanneer heb ik de wijn?
Wanneer u ervoor gekozen heeft de wijnen af te halen bij een restaurateur, ontvangt u een emailbericht wanneer uw bestelling hier voor u klaar staat. Dit kan vrijwel direct het geval zijn, en zal maximaal een week in beslag nemen. Bij afleveren op adres heeft u de wijnen meestal na twee werkdagen in huis.
 
Hoe kan ik betalen?
U kunt veilig en vertrouwd betalen middels Ideal of vooruitbetalen per bank. Rembours (kosten € 7,50) is alleen mogelijk op verzoek. Neemhiervoor contact met onze  service afdeling.
 
Wat gebeurt er als de wijn die ik uitkies, op is?
Wanneer u meer flessen bestelt van een wijn dan er voorradig zijn, ontvangt u hiervan direct een melding. Uw bestelling wordt dan niet geaccepteerd. In dit scherm kunt u ook direct aangeven of u op de hoogte gehouden wilt worden van de beschikbaarheid van deze wijn. U ontvangt dan een email bericht wanneer de wijn weer op voorraad is, en u deze wijn weer kunt bestellen.
 
Wat gebeurt er met mijn persoonsgegevens?
Al uw gegevens worden vertrouwelijk behandeld. Kiest u voor de optie ‘Afhalen bij restaurateur’ dan worden uw contactgegevens en de gegevens van uw bestelling doorgegeven aan de door u gekozen restaurateur.
 
Heeft u nog vragen of klachten?
Dan kunt u ons bereiken via info@qvselect.nl, telefoonnummer 0299-689121 of per fax 0299-689110.

 

  


  
Op deze website is een creative commons licentie van toepassing  

Hosted by GSE Automatisering

Alle rechten voorbehouden © QV Select 2011